poniedziałek, 5 listopada 2012

Kolaż u Szymona

W moim domu mieszka młodzież szt. 1 , rodzona, lat 14,5:)). Ma na imię Szymon i jest moim najukochańszym syneczkiem...mam nadzieję, że tego nie przeczyta, bo mu się w głowie poprzewraca:)
Kochany to chłopiec, lecz straszny bałaganiarz. Zdolna bestia, jak mawiają niektórzy, ale leń.
I robi straszny sajgon w pokoju:))
Dzisiaj wdarłam się do jego królestwa, kiedy odwiozłam go już do szkoły ( bo ma daleko:))...ogarnęłam co nieco i pstryknęłam parę zdjęć. W sumie to fajny pokój i chyba ma klimat, mimo, że jest zbieraniną różnych mebli. Same zobaczcie:)

Młodzieniec  lubi stare meble ( po mamusi:) i różne starocie, kufry, kompasy:)
Trochę maluje, nieźle rysuje i robi całkiem fajne zdjęcia. W sumie to dobry chłopak.
Pozdrawiam Cię synku:)

12 komentarzy:

  1. To napewno jest świetny chłopiec :)) Duży plus już za to ,że ma takie cudne meble w pokoju :))) I świetną skrzynię i wieszaczek i krzesełko na biurku:)) Super :)) Pozdrawiam WAS serdecznie D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu-fajna Mamo fajnego Syna zapraszam po wyróżnienie :)))

      Usuń
  2. Jak fajnie, że ma podobania po Tobie:) Rewelacyjne meble! Super masz syna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny taki pokój z duszą :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopak ma fajny gust, mebelki cudne, świetny pokój!!!! aż się wierzyć nie chce, że ma 14.5 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to oby faktycznie nie przeczytał:) Poza tym, że się rozmarzy, to jeszcze dowie się, że byłaś w jego pokoju!A na poważnie, to niesamowite, że chłopak może mieć tak wyrafinowany gust w tym wieku, świetny pokój!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podoba ten pokój...jest prawdziwie męski:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny pokój, bardzo klimatyczny. A bałaganu tam nigdzie nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bałaganu nie ma, bo posprzątałam:))
    Gust jak gust, urządzała matka, ale chłopak ma wyczucie stylu:) Jesteście kochane, za tyle ciepłych komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grunt, że książki czyta :-). Fajne biurko i krzesło przy nim. Pozdrowienia dla Szymona!

    OdpowiedzUsuń